OUTLET - SPAR 10-70%  - SE URVALET HÄR
0 vare(r)
Handla för 1000 kr så får du fri frakt + gratis gåva

Du har inga produkter i din varukorg.

Product was successfully added to your shopping cart.

KONTAKTA VÅR KUNDSERVICE

Vi gör allt vi kan, så att du blir nöjd med din handel här på Dubuy.se. Om har du frågor om våra produkter eller en befintlig bokning, så är du välkommen att kontakta oss! 

(+45) 21 6000 21
   
kundeservice@dubuy.dk
 
Öppettider
Måndag:   09:00 - 17:00
Tis-tors:   09:00 - 16:00
Fredag:   09:00 - 15:00

 


FRÅGOR OCH SVAR

• Är min order skickad? 
Du mottar alltid en ett mail om din faktura och ett mail med Track and Trace, så att du kan följa din order. Har du inte mottagit något mail så titta i den skräppost, kanske har den hamnat där.Er du oprettet som "kunde" og altså ikke handler som gæst, så kan du også altid logge ind og se din ordre, faktura og evt. genbestille varer.

● Var finns min order?
Du kan alltid följa din order. Du får en orderbekräftelse på mail samma kväll som du gjort din beställning. När ordern skickas får du ett mail med den slutliga fakturan och en länk till Track and Trace. Därefter kan du se var din order befinner sig. Under ”mina beställningar” kan du också se om ordern är beställd, betald och/eller skickad.

● Kan jag ändra eller radera min order?
Du kan inte själv ändra eller radera din order. Vill du ändra eller radera din order ber vi dig vänligen att kontakta kundservice på telefon +45 2160021, så att vi kan hjälpa dig.


● Kan jag göra en ny order och få den skickad tillsammans med min tidigare order?
Har du glömt något när du beställde som du gärna vill lägga till för att slippa betala två fraktavgifter?

Du kan göra en ny order och lägga till i den gamla under förutsättning att den gamla ordern inte redan är expedierad. I så fall ska du göra en ny order med den (de) varor du önskar och välja ”avhämtning” som leveransalternativ så att du slipper betala frakten en gång till.
VIKTIGT Du ska lägga till en notering i beställningen där du skriver att ordern ska skickas tillsammans med den tidigare ordern, samt ordernumret på den tidigare ordern. Vi rekommenderar dock att du kontaktar vår kundservice på telefon +45 2160021 efter att du gjort din nya beställning, och upplyser om att de två orderna ska samskickas. Då är du säker på att det inte blir fel.

● Är min order betald?
Du kan alltid se om din order är betald eller ej. Du hittar en översikt över dina betalningar när du loggar in på Du-buy.se, välj ”mitt konto” ”översikt” och därefter ”mina beställningar”. Där kan du också se om ordern är betald. Har du inte redan betalat kan du enkelt betala med kort genom att klicka på ”betala nu”. Vill du hellre betala via banköverföring så kan du göra det till följande danska konto i Sydbank::

IBAN: DK9771180009419345 Swift: SYBKDK22

● Leveranstid
Vi strävar efter att kunna skicka din order redan dagen efter att vi mottagit betalning. Skulle en av dina beställda varor mot förmodan vara slutsåld, blir du kontaktad av oss.

● Fraktpriser
Beställer du varor för över 1000 kr, erbjuder vi gratis frakt och du får en liten gåva på köpet.

Fraktpriser vid köp under 1000 kr – kostar 169 kr.
Avhämtning på lager i Ikast kostar 0 kr.
Paketet kan hämtas dagligen mellan kl. 8.30 – 16.00
Kontakta oss på telefon +45 2160021 om du önskar att hämta vid en annan tidpunkt.

● Kan jag få paketet till en annan adress än min egen?
Vill du ha ditt paket levererat till en annan adress än din egen, t.ex. till en firmaadress, eller vän/väninna? Då ska du när du lägger in dina kunduppgifter ta bort markeringen i rutan ”leverans till samma adress” och därefter fylla i den adress som du önskar att få ditt paket skickat till.

● Kan jag få min order skickad utomlands?
Vi leverera självklart också utomlands, och nedanstående priser är våra minimum fraktpriser. Det slutliga fraktpriset meddelas när du kommer till kassan, då det beror på den totala orderns volym och vikt. Leveranstid är 2-5 dagar, men kan variera från land till land.

Vill du skicka ordern utomlands ska du först lägga in dina kundupplysningar, sedan ta bort markeringen i rutan ”leverans till samma adress” och därefter fylla i den adress som du önskar att få ditt paket skickat till.

Se priser för våra internationella leveranser här

● Öppettider
Måndag: 09:00 - 17:00

Tis-tors: 09:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 15:00

Du är självklart välkommen att titta förbi vårt lager i Ikast där vi håller öppet mellan 9.00 – 16.00. Det är dock en bra idé att ringa på tel. +45 21 6000 21 innan du planerar att besöka oss. Då är du säker på att du inte kör förgäves.

Adress
Dubuy.dk
Jupitervej 10 (ingång på baksidan)
7430 Ikast, Danmark

● Hur avanmäler jag nyhetsbrev?
Du kan alltid avanmäla vårt nyhetsbrev om du inte längre önskar ta emot fler mails från oss.

Du kan avanmäla direkt i det senaste nyhetsbrevet du har mottagit genom att scrolla ner på botten av sidan och hitta ”avanmälan nyhetsbrev”.